Show business

Fatalne wieści dla gwiazdy. Po słowach o Meghan traci pracę

26 stycznia
902
4milion

Wygląda na to, że skandaliczny felieton Jeremiego Clarksona, poświęcony Meghan Markle, pozbawił go współpracy z amerykańskim gigantem. Jak donoszą brytyjskie media, Amazon Prime zrezygnował z dalszej współpracy ze znanym dziennikarzem.

Według informacji, jakie na swoich stronach internetowych podaje dziennik Metro, Amazon Prime Video nie będzie kontynuować współpracy z dawną gwiazdą programu "Top Gear". Choć do tej pory na platformie można było oglądać dwa formaty z udziałem Clarksona: "The Grand Tour" i "Clarkson's Farm", amerykański gigant pokaże tylko te sezony, które zostały już zamówione. O dalszej współpracy nie ma ponoć mowy, a wszystko to za sprawą głośnego felietonu Clarksona wymierzonego w Meghan Markle, który ukazał się w grudniu na łamach "The Sun".

Masa pasożytów z ciebie wylezie, jeśli rano dodasz do śniadania
19 sie
143
715tysiąc

Przypomnijmy, że publikacja autorstwa 62-letniego dziennikarza była reakcją na dokumentalną serię "Meghan i Harry", która na początku grudnia ukazała się na Netfliksie. Clarkson nie przebierał w swoim felietonie w słowach, pisząc o swojej nienawiści do Meghan. Nawiązując zaś do słynnej sceny z serialu "Gra o tron", przyznał że marzy o tym, by Brytyjczycy mogli obrzucić fekaliami paradującą nago ulicami miast żonę Harry'ego. Słowa Clarksona wywołały na Wyspach prawdziwy skandal.

Głos zabrali m.in. brytyjscy parlamentarzyści, którzy oskarżyli dawną gwiazdę BBC o podżeganie do nienawiści. Domagano się nie tylko przeprosin od Clarksona, ale i wyjaśnień od szefostwa "The Sun", który bulwersujący felieton Clarksona opublikował. I choć z czasem pojawiło się i jedno, i drugie, a publikacja szybko zniknęła z internetowych stron tabloidu, gwiazda brytyjskich mediów wciąż odczuwa konsekwencje swoich słów.

Kilka kropli dziennie zredukuje szumy i przywróci SŁUCH! Poznaj tą dom
19 sie
382
1milion

Jak podkreślił w oświadczeniu opublikowanym m.in. na Instagramie Clarkson, zarówno stacja ITV, gdzie prowadzi teleturniej "Milionerzy", jak i Amazon, gdzie znajdziemy pozostałe programy z jego udziałem, znalazły się pod ogromną krytyką i presją ze strony opinii publicznej.

Jednocześnie Clarkson przyznał, że napisał do Meghan emalia z przeprosinami. Wysłał go w Boże Narodzenie, tłumacząc w nim, że emocjonalnie zareagował na kolejny wywiad małżonków. Zaznaczył jednak przy tym, że język, którego użył "był haniebny" i że jest mu z tego powodu niezmiernie przykro.

Żylaki zniknęły bez operacji. Sprawdzona domowa metoda!
19 sie
597
2milion



Show business

Fatalne wieści dla gwiazdy. Po słowach o Meghan traci pracę

26 stycznia
902
4milion

Wygląda na to, że skandaliczny felieton Jeremiego Clarksona, poświęcony Meghan Markle, pozbawił go współpracy z amerykańskim gigantem. Jak donoszą brytyjskie media, Amazon Prime zrezygnował z dalszej współpracy ze znanym dziennikarzem.

Według informacji, jakie na swoich stronach internetowych podaje dziennik Metro, Amazon Prime Video nie będzie kontynuować współpracy z dawną gwiazdą programu "Top Gear". Choć do tej pory na platformie można było oglądać dwa formaty z udziałem Clarksona: "The Grand Tour" i "Clarkson's Farm", amerykański gigant pokaże tylko te sezony, które zostały już zamówione. O dalszej współpracy nie ma ponoć mowy, a wszystko to za sprawą głośnego felietonu Clarksona wymierzonego w Meghan Markle, który ukazał się w grudniu na łamach "The Sun".

Masa pasożytów z ciebie wylezie, jeśli rano dodasz do śniadania
19 sie
143
715tysiąc

Przypomnijmy, że publikacja autorstwa 62-letniego dziennikarza była reakcją na dokumentalną serię "Meghan i Harry", która na początku grudnia ukazała się na Netfliksie. Clarkson nie przebierał w swoim felietonie w słowach, pisząc o swojej nienawiści do Meghan. Nawiązując zaś do słynnej sceny z serialu "Gra o tron", przyznał że marzy o tym, by Brytyjczycy mogli obrzucić fekaliami paradującą nago ulicami miast żonę Harry'ego. Słowa Clarksona wywołały na Wyspach prawdziwy skandal.

Głos zabrali m.in. brytyjscy parlamentarzyści, którzy oskarżyli dawną gwiazdę BBC o podżeganie do nienawiści. Domagano się nie tylko przeprosin od Clarksona, ale i wyjaśnień od szefostwa "The Sun", który bulwersujący felieton Clarksona opublikował. I choć z czasem pojawiło się i jedno, i drugie, a publikacja szybko zniknęła z internetowych stron tabloidu, gwiazda brytyjskich mediów wciąż odczuwa konsekwencje swoich słów.

Kilka kropli dziennie zredukuje szumy i przywróci SŁUCH! Poznaj tą dom
19 sie
382
1milion

Jak podkreślił w oświadczeniu opublikowanym m.in. na Instagramie Clarkson, zarówno stacja ITV, gdzie prowadzi teleturniej "Milionerzy", jak i Amazon, gdzie znajdziemy pozostałe programy z jego udziałem, znalazły się pod ogromną krytyką i presją ze strony opinii publicznej.

Jednocześnie Clarkson przyznał, że napisał do Meghan emalia z przeprosinami. Wysłał go w Boże Narodzenie, tłumacząc w nim, że emocjonalnie zareagował na kolejny wywiad małżonków. Zaznaczył jednak przy tym, że język, którego użył "był haniebny" i że jest mu z tego powodu niezmiernie przykro.

Żylaki zniknęły bez operacji. Sprawdzona domowa metoda!
19 sie
597
2milion
👉 Zalecamy
Wszystkie nowości